неделя, 1 март 2009 г.

За блоговете и хората

Преди време четох някъде, че сега всички имат блогове, а някога са имали дневници. В които можеш да пишеш каквото се сетиш за себе си, приятелите си, и изобщо да си хортуваш на каквото си искаш тема :) Добре.... ето ме и мен блогър. В това пространство попаднах заради кулинарните блогове - пристрастена съм. Първо към храната, а после и към всичко свързано с нея. Освен това много обичам да готвя, мога да го правя с часове. Имам още мноооого да уча. Уча се всеки ден, а това че можеш веднага да видиш резултата от наученото е несравнимо.
Ще пиша и за други неща - за пътуванията ни, за нещата които ми харесват, или ме отвращават и плашат.... ехееее, едно време в дневника си и стихове пишех, и кратки есета, даже и рисувах :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар