понеделник, 8 юни 2015 г.

Талиатели Aglio e Olio

Aglio e Olio е може би най-лесния сос за спагети. Пастата у дома е уважаван продукт, а талиателите са най-харесваната разновидност. От Farmhopping получих пакет талиатели от лимец. Ето и предложението ми за вкусно и бързо хапване.

Необходимите продукти:

200 гр. талиатели от лимец 
50 мл.зехтин
2 скилидки чесън
шипка лют червен пипер
пармезан
шепа босилек и магданоз
сол
вода


Сварете пастата в подсолена вода, отцедете и запазете част от течността. В тиган сгорещете зехтина и добавете ситно нарязания чесън и лютия пипер, запържете съвсем за кратко, колкото да пуснат ароматите си. Добавете талиателите и малко от водата, в която са врели и оставете на огъня за още минута две. Разпределете в чинии, поръсете с пармезан, босилек и магданоз. 

11 коментара:

  1. Чудни! Хубаво утре, Зори! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са Зори! Обожавам вкуса на лимец!
    Хубав утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, че вкусно! Да ви е сладко, Зори! :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни! Наздраве за добрата рецепта! Поздрави, Зори!

    ОтговорИзтриване
  5. Е, вече окончателно ме убеди. Гледам и времето си съобразяват с мен- ще се яде;) Прости, вкусни и сезонни талиатели! Поздрав, Зори!

    ОтговорИзтриване
  6. Зори,
    така приготвям спагетите и аз, изненада ме с тези телиатели от лимец.Не съм виждала да ги продават.Но явно са направили и този нов за нашия пазар продукт.Чудесна бърза и лесна рецепта, и много вкусна.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  7. Браво! Простичко и ароматно!

    ОтговорИзтриване
  8. Обожавам вкуса на лимеца, обичам и паста -
    разкошно предложение, за ценители...
    Благодаря, Зори, сърдечни поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  9. Простичко, бързо и също толкова вкусно :) Ние също много ги обичаме!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотни талятели, поздрави. И на моето семейство са е дни от любимите, но аз слагам и нарязани маслини и сушени домати и поръсвам обилно с пармезан преди сервиране. Стават превъзходни и са готови за 10 минути. Желая ти успех!

    ОтговорИзтриване
  11. много вкусно...

    ОтговорИзтриване