събота, 26 юли 2014 г.

Освежаващо с кокос

Ами... лято е :-) плодове, сладолед, студени коктейли, подрънкващи ледчета...


Съвсем наскоро открих колко е хубаво домашното кокосово мляко и колко различни са получените покрай него кокосови стърготини от тези, които се продават в магазините. 
Ето тук има подробна информация как и какво се прави с кокосовия орех, за да се стигне до млякото. Опитайте, няма да съжалявате :-)

А за този супер свеж коктейл ще ви трябват:
400 мл. домашно кокосово мляко
2 с.л.мед
сока на един лимон
лед 3-4 кубчета 

Слагате всички продукти в блендера и миксирате. После се наслаждавате на напитката в приятна компания ;-)

7 коментара:

  1. Зори, повече от освежаващо :)
    И ароматно!

    ОтговорИзтриване
  2. Много приятен коктейл! А информацията за кокосовото мляко, сметана и стърготини е много полезна, благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. И за мен моля! днес нещо жегата ми дойде в повече и това предложение ми идва направо като по поръчка! Много освежаващо, поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Присъединявам се към компанията с молба за едно освежаващо питие с аромат и вкус на кокос. Прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Зори,любопитна съм да отпия и аз,звучи много интригуващо!Хубав август!

    ОтговорИзтриване
  6. Нали, нали? Откак съм открила домашното кокосово мляко и стърготини, изобщо не се занимавам с купешките! Бих отпила щедра глътка от питието ти, Зори!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна идея , Зори! Представям си.... колко е освежаващо!!! Приятен летен ден!

    ОтговорИзтриване