неделя, 24 май 2015 г.

The Summer is ON







































11 коментара:

  1. Анонименмай 24, 2015

    Прекрасни снимки! Благодаря за приятната разходка в неделната сутрин!!! Цвета

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник, Зори!
    Много зареждащи снимки :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Дойде ли, Зори? :) Или май е още на юг, при синята съседка. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасни, вълнуващи и спиращи дъха кадри!
    Благодаря, Зори, засилваш нетърпението ми за срещата с бяло море! :)
    Хубав празник! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит празник, Зори!

    Стана ми много хубаво на душата от твоите снимки. Много!

    ОтговорИзтриване
  6. Вълшебна приказка, Зори,
    много красиво, свежо и зареждащо - прекрасни снимки!
    Благодаря, поздрави за теб, а днес - 24 май и честит празник!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зори, много хубави снимки, къде е това приказно местенце? Череши и море - ей такава комбинация не бях виждала:))

      Изтриване
    2. Завидях:) Със сигурност страхотно сте си изкарали.

      Изтриване
  7. Абе, друго си е онова море. не че не харесвам нашето, но там още не съм отишла на калпаво място.
    Прекрасни снимки, Зори. Пожелавам ти лятото да "забие" в тази позиция и да се рисетне чак към ноември;)

    ОтговорИзтриване
  8. Чудни снимки Зори, много зареждащи с положителна енергия и вдъхновяващи.Приличат ми на снимки от Гърция.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване