вторник, 13 април 2010 г.

Печени чушки


Днес исках да постна рецептата за един вълшебен шоколадов крем. Написана е още в неделя, а кремчето е почти изядено. Но… всеки ден на връщане от работа минавам през един новооткрит магазин за плодове и зеленчуци и се прибирам у дома с някой захарно сочен ананас, сладко грозде, прилични за сезона ягоди, почти почистен спанак, хубави домати, хрупкави краставици. Днес окото ми привлякоха червени чушки и ето ги : )


Необходимите продукти:
7 бр. червени чушки
1 бр.морков настърган на едро
шепа едро счукани орехи
2 с.л. ябълков оцет
3 с.л. орехово олио
сол
магданоз

Изпечете чушките по обичайния начин, по който ги печете. Обелете ги още леко топли, подрете в чиния и веднага ги залейте с разбитите оцет, орехово олио и сол. Покрийте с едро настъргания морков, поръсете с орехите и магданоза.

14 коментара:

  1. Зори,
    обожавам червени чушки :)
    А твоята комбинация е неустоима!

    Радвам се, че минаваш край такъв магазин!

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, Зори, много вкусно и витаминозно предложение. Напоследък все салатки ми се хапват и трябва да си призная, че сега много ми се приядоха такива чушки. Преди няколко години си купих чушкопек - това най-велико българско изобретение, от което съм много доволна

    Приятна и усмихната вечер :)

    ОтговорИзтриване
  3. Дани, благодаря ти :)
    Истинско богатство е такъв магазин :)

    Инче, и мен все към салатки ме влече :) От пролетта ще да е :) Добре е че имаш чущкопек, аз ги пека на скарата :)

    Лека нощ, момичета и хубав утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Ах, и на мен са ми любими пустите печени чушки....ама аз ги хапвам в планината, при бай Кръстьо с ракийка всеки уикенд.
    С усмивка
    Пепеляшка

    ОтговорИзтриване
  5. Зори, кремът все щях да го преглътна, но тези рубинени красавици - не! Обичам ги много, а предложението е неприлично вкусно и изкусително!
    Дали е възможна уговорка за една-две красавици в замяна на парче баница? :)
    Поздрави и пожелания за успешен ден!

    ОтговорИзтриване
  6. I love peppers and this is wonderful combination. :) I'll give it a try in the summer when pepper are in the season. :)

    ОтговорИзтриване
  7. Зорница,
    очарована съм -
    чудесна идея, страхотна рецепта, изкушаващи снимки!
    Сърдечен поздрав, Диана

    ОтговорИзтриване
  8. Мария, чушчици с ракийка в планината звучи просто съвършено :)

    Ооо, Еви :) офертата ти е веднага приета :)

    Благодаря, Дианка :) Много сполучлива комбинация :)

    Хубав утрешен ден от мен, приятели :)

    ОтговорИзтриване
  9. Thanks, Andrea :) Yes, now it's not the pepper's season :) but they were irresistible on the store shelves :)

    ОтговорИзтриване
  10. Aaa.. защо не си наблизо, Зори?! Или поне някоя и друга от чушчиците? ;-)

    Сериозно. От както съм тук (във Виена) чушки не съм пекла.. а и не съм виждала точно по този домашен, вкусен и славен начин да има опечени.. както в родината. Hяма и да пека! Не мисля, че ще ми се получат.. нека си останат едно от нещата, които хапвам само в България - вкусни.. специални :-)

    Спокойна вечер и прекрасно утре, Зори!

    :-)

    ОтговорИзтриване
  11. ох, и аз като всички обожавам чушките през август и като от всеки прозорец замирише на тях (или тераса, който има чушкопек). Много хубаво предложение. Ще си го запазя за лятото, когато постоянно си приготвям салата от печени чушки. поздрави от мен :)

    ОтговорИзтриване
  12. Дими, печените чушки наистина са специални. Дълго време и аз не приготвях, нямаше къде, а във фурната стават малко като сварени :(

    Благодаря, Мира :) То си е есенна салата, но като ги видях наредени на рафта, не можах да устоя :)

    Хубава вечер от мен, момичета :)

    ОтговорИзтриване
  13. Прекрасно звучи и изглежда, слюноотделям:-))) Ще я направя още тези дни!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Благодаря, Мария :) Хубави събота и неделя от мен!

    ОтговорИзтриване