сряда, 9 декември 2009 г.

Камембер в бекон


Невероятна вкусотия, видяна от половинката ми в предаването на Звездев. Необходимите продукти са:


1 питчица камембер
1 ч.л. мед
половин скилидка чесън, нарязана много на ситно
малко прясна мащерка
4 парченца бекон





Камембера се разразрязва на две и едната половинка се намазва с меда, поръсва се с чесъна и мащерката. Захлупва се с другата и с парченцата бекон се опакова като пакетче. Печем на скара от двете страни за няколко минути, първо от горната страна.


11 коментара:

  1. Aaaa, Зори.. ми сега?! По никое време слюноотделям значи :-D

    Това е точно по моя вкус!

    Все тъй вкусни, уютни и пълни с :-) декемврийски дни!

    ОтговорИзтриване
  2. С това преглъщане не знам докъде ще стигнем...А съм още на сутрешното си кафе.Поздравления на повинката за доброто попадение:)Топъл, емоционален ден:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна вкусотия ! Имай милост към постещите, ама добре е че аз не съм от тях....
    Хубав ден !
    Пепеляшка

    ОтговорИзтриване
  4. Дими, Дани, Пепеляшка :) това е лесно, вкусно и ефектно предястие :) С чашка червено винце и може и да пропуснеш основното ястие :) Скъпият не миряса докато не го приготви :)

    Maslinka, Vera, thank you :)

    ОтговорИзтриване
  5. Eos, this sounds so delicious. :)
    I love Camembert cheese. :)

    ОтговорИзтриване
  6. много интересна рецепта. ще изпробвам и ще споделя. поздрави за блога. май пишем за подобни неща :)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря :) и на мен ми се струва, че имаме сходни вълнения :)

    ОтговорИзтриване