неделя, 24 октомври 2010 г.

Печени филийки



Преди време Диди Б ни предложи страхотна рецепта за пържени филийки с плодова заливка. Много ги обичам, но пък ги правя много много рядко. Във варианта да са пържени – почти не правя. У дома ги харесваме най-много с поизсъхнал хляб тип „Добруджа”. И все по-често ги правя печени на фурна. Ето как:

Необходимите продукти:

филийки хляб /тези са ръжени на Вита/
3 яйца
6 препълнени големи супени лъжици кисело мляко
щипка сол
малко масло


Препечете хляба в тостер. Фурната загрейте на 200 градуса. Намажете хубаво с масло дъното на тавичка. Разбийте яйцата с киселото мляко и солта, потопете филийките в сместа. Подредете ги в тавичката без да се застъпват и изпечете до зачервяване. Гарнирайте според предпочитанията си.


15 коментара:

  1. Обичам, искам, вкусннооо

    ОтговорИзтриване
  2. These slices look so tempting with this fruit .. perfect!

    ОтговорИзтриване
  3. Е хайде,откога ги чакам тези филийки!:)
    Ще пробвам задължително,много съм любопитна как са с кисело мляко,а и за децата печени са по-добре!
    Поздрави!
    :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Точно за закуска си ги "приготвила", Зори! Златисти и много вкусни! :)
    Прегръдки и успешна нова седмица! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Зори, със сутрешното ми кафе са прекрасни!
    Интересно е това предложение с кисело млако :)
    Ще ги опитаме!!!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Зори, прекрасни са -
    обичам такъв тип филийки.
    Чудесна, много вкусна и семейна закуска.
    Поздрав, прегръдка и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  7. Зори, печени е по-полезно. Непременно ще пробвам. Благодаря за рецептата. Поздрави и хубави есенни дни!

    ОтговорИзтриване
  8. Такива филийки бих могла да хапвам и за обяд :)
    Заради пърженето ги избягвам, все се каня да пробвам печени е още не съм.
    Твоето предложение ще сложи край на отлагането :) Много си убедителна в представянето, Зори :)
    Хубава и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  9. И аз веднъж правих подобни филийки, по рецепта на някого от форума на "Гответе с мен". Казвам подобни, щото не си спомням вече каква беше рецептата :))) Знам, че бяха вкусни, но сега ще пробвам и твоя вариант :)

    Хубава седмица, Зори :)

    ОтговорИзтриване
  10. Печени не съм правила, обаче толкова вкусно звучииии, с плодова заливка, супер!
    Поздрави, Зори :)

    ОтговорИзтриване
  11. Лилия :)

    Thanks, Nada!

    Диди, опитай :) Поздрави и за теб!

    Thanks, Fuat Gencal :)

    Еви, успешна нова седмица и за теб :)

    Дани, правила съм печени и с прясно. На мен ми харесват повече с кисело :)

    Дианка, благодаря :) Усмихната и слънчева седмица и за теб :)

    Права си, Мира :) Хубави есенни дни и за теб :)

    Пепи :) изненадана съм, че не си опитала вече :) Успешна и за теб!

    Инче и аз съм правила филиите на Пеполина от Гответе с мен! :) много са вкусни :)

    ДИве :) опитай, ще ти харесат :)

    ОтговорИзтриване
  12. Пържените бяха любима семейна закуска :-) Но печени ми звучи още по- добре! Чудесна идея!

    Усмихната и спорна седмица :-)

    ОтговорИзтриване
  13. Чудесни са! Прекрасна идея :))

    ОтговорИзтриване
  14. Wonderful idea, I'm sure this is very delicious. :)

    ОтговорИзтриване
  15. Миленка, Катя, благодаря ви :)

    Thanks, Andrea :)

    ОтговорИзтриване