неделя, 7 април 2013 г.

Салата с репички


Без много приказки предлагам една страхотна салата с репички. Свежа и засищаща. Идеално хапване за пролетно време, и не само :-)


 Необходимите продукти:

1 връзка репички
2 стръка пресен зелен лук
200 гр.извара
100 гр. бяло саламурено сирене
зехтин
лимонов сок



Измийте и почистете лука и репичките, нарежете лука на ситно, репичките – на малки парчета. Разбъркайте с изварата и предварително намачканото сирене. Подправете със зехтина и лимоновия сок на вкус.



23 коментара:

  1. Вкусно, цветно и много пролетно предложение, Зори! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Потвърждавам, много е вкусна салатката! Зори, хапвам си я от малка - мама ни правеше редовно, но само с извара (кашкавалена) :) Добавката на сирене е нещо ново за мен, но съм убедена, че ще е още по-вкусно. Ще добавя следващият път! Много красиви, свежи снимки! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Зори, прекрасни снимки на тази чудесна салата!

    ОтговорИзтриване
  4. Обичам репички с млечни продукти!
    Чудесно предложение, Зори!
    А и снимките са толкова примамващи :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  5. Вкусно.... Обичам салати във всичките им възможни варианти. Замислям идната седмица да е салатена и задължително ще изпробвам твоето предложение.Благодаря, Зори.

    ОтговорИзтриване
  6. Много обичам тази комбинация, Зори -
    свежо, пролетно и много зареждащо,
    определено ще я предвидя скоро .... за празниците:)
    Благодаря ти, че сподели тази чудесна идея,
    сърдечни поздрави и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  7. Днес се оглеждах в една извара, ама ми омръзна да я ям с паста, затова подминах. Утре вече знам защо ще я купя;)
    Хубава седмица, Зори!

    ОтговорИзтриване
  8. º° ❤♫°
    Olá, amiga! Passei para uma visita.
    Essa salada é tudo de bom, ficou muito colorida também.

    Bom domingo!
    Boa semana!

    °º♡♡♫
    °º♡ Beijinhos do Brasil.
    º° ♡ ❤♫°

    ОтговорИзтриване
  9. Супер предложение! Трябва да го пробвам непременно, че всяка вечер съм на салата и си трябва разнообразие :)

    ОтговорИзтриване
  10. Зори,по този начин не съм опитвала салата,но ще си я направя.
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Ех, че свежа и бърза! Чудна е!

    ОтговорИзтриване
  12. Със сигурност е много вкусна, така и изглежда :)
    С теб сме на една вълна - репична.

    Усмихната седмица, Зори :)

    ОтговорИзтриване
  13. Никога не съм включвала репичките в такъв вид салати и много, много ми хареса твоята идея! Наистина свежо и вкусно. Поздрави и прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  14. Много ми допада като съчетание,Зори!
    Прегръдка и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  15. Хубава идея, Зори!
    Не съм пробвала нещо подобно. Ще опитам :)

    ОтговорИзтриване
  16. Зори, супер свежарска салата!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  17. Харесва ми на снимките, Зори - не съм опитвала такава комбинация и съм любопитна да я направя. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  18. Великолепна салата, с много добра комбинация!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  19. Възхитително, това е моята салата! Благодаря ти за прекрасната идея, Зори!!!!

    ОтговорИзтриване
  20. Ооо да и моята, умирам за салати и за нови идеи, защото съвсем се изчерпах :) Зори разкошна салата!

    ОтговорИзтриване
  21. Зори, много свежо предложение! Прегръдки и лека нощ!

    ОтговорИзтриване
  22. Много свежа е тази салата, Зори!
    Пъстра и ароматна като пролетта.
    Прегръдки! ;)

    ОтговорИзтриване
  23. Благодаря на всички за милите думи!

    ОтговорИзтриване