сряда, 15 юли 2009 г.

Капучино чийзкейк




В началото на тази седмица си взех два допълнителни почивни дни. Наред с ежедневната ми къщна работа имах още няколко ангажимента, които трябваше да свърша. Но остана малко повече време за готвене ; ) Много исках да направя една торта, на която вече съм измислила всички детайли /без много украси, че хич не ме бива/, но в същото време исках да пробвам някакви тарталети или тарта, или пък печен чийзкейк. Възможности много, време почти никакво. Спрях се на тази рецепта. Със следните изменения: В блата сложих канела, в пълнежа обезмаслена и безсолна извара, бялата захар замених с половината количество тръстикова, пудинга ми е „Ванилия” и добавих 5 гр.разтворимо кафе и едно пакетче готова напитка на прах капучино с аромат ром.
Това е сладкиш, които трябва да изчакаш до пълното му охлаждане, иначе много притеснително се тресе. Ужас, даже си представях как го разрязвам и крема изтича. Наистина малко изтече. После се чудих как да го нарека, защото бях решила, че чийзкейка задължително е плодов, но тъй като изварата е от основните съставки – все пак е чийзкейк.

7 коментара:

  1. обожавам чийзкейка отдавна гледам тази рецепта и понеже тази година направих сладко от вишни/чак не мога да се позная/ще опитам с вишни .Скоро го правих по тази рецепта,но удвоих количеството на ягодите и сметаната и сиренето стана страхотно:http://www.gotvetesmen.com/recipes/categories/DESSERTS/cheesecake/recipe_1123.php

    ОтговорИзтриване
  2. Hvala, Jasenka :)

    Дани, и в къщи обичаме чийзкейк, до сега винаги съм го правила без печене и с ягоди - по подобен на посочената от теб рецепта, крема винаги ми е бил на око. Рецептата на Вики е добра, варианта с капучиното е много ароматен и приятен на вкус, но наистина е по-тежък.

    ОтговорИзтриване
  3. super,I like chees and capuccino..so that must be very tasty..

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване