сряда, 10 юни 2009 г.

Тиквички с гъби на фурна




Необходими продукти:
500 гр. тиквички
250 гр. гъби печурки
моцарела
копър
черен пипер
малко мазнина
сол

Тиквичките се обелват и настъргват на едро ренде, слагат се в нагорещен тиган със съвсем малко мазнина за около 15 минути на умерен огън. Разбъркват се редовно. Подправят се с копър и сол на вкус. Гъбите се режат на много тънки филийки и се повтаря процедурата с тиквичките – в нагорещен тиган с малко мазнина. Подправят се с черен пипер.
Тиквичките се разпределят на дъното на малка тавичка /предварително леко намаслена и поръсена с царевично брашно/ или в мъфинени форми /6 бр. са достатъчни/, върху тях се слагат гъбите. Цялата смес се покрива с парченца моцарела. Запича се в предварително загрята на 200 градуса фурна до зачервяване.

7 коментара:

  1. Namučila sam se sa čitanjem ali sam većinu recepta razumjela! :) Nije mi problem jezik, koliko mi je problem ćirilica. :)
    Jako volim tikvice i ovo je jelo po mom ukusu! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аndrea, tikvice vloim i ja :) uskoro pocheti swe angliiskom jeziku pishechi / my husband is helping me with writting :), I am not so sure that everything is wright :)

    ОтговорИзтриване
  3. Изглежда много вкусно!
    Усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. VZcool, maslinka, Vera - hvala, devojki :)

    Дианка, благодаря! Приятна вечер на теб :)

    ОтговорИзтриване